lordag 13 mars

Hejhej!
Ursakta min franvaro :) Tiden gar sa fort och jag hinner lixom inte med datorn!
Det har blivit utgang flera dagar i rad nu och jag har traffat sa himla mycket roligt folk.
Torsdagsnatten blev en lang en da jag inte gick och lade mig forran sju. Jag vaknade vid halv tio med varsta baksmallan ocksa och det var sa VARMT!
Jonathan, en surfkompis som jag hangt med de senaste dagarna tog med mig till ett mysigt stalle dar vi at frukost och satt och pratade och njot av utsikten over havet i nagra timmar. Nar jag kom tillbaka till rummet tankte jag vila lite.. jag somnade helt utslagen pa nagra sekunder och nar jag vaknade igen var klockan halv fyra. Shit! Jag som skulle surfa! Sa jag tog bradan under armen och sprang ner till stranden. Det var ganska daliga vagor, men jag kampade pa! Och det kanner jag idag. Jag har traningsvark overallt och ar halvt blaslagen lite har och var!
Kvallen tillbringade jag pa AP Inn. Det ar stallet dar alla svenskar haller till. Kvallen var helt sjuk rolig! Vi satt vid poolen, spelade olspel, drack balidricka, dansade pa borden och sjong med i den dunkande svenska musiken. Sen gick vi vidare till bargatan, shootade, sjong kareoke, dansade och traffade folk!
Vid halv fyra var det efterfest i poolen. Det var otroligt skont efter en svettig kvall :) Vid halv fem var jag alldeles for trott for at orka halla mig vaken langre och krop i sang :)
Idag har jag och Jonathan slappat pa stranden. Ingen av oss kande for att surfa sa vi har bara tagit det lugnt och njutit av sol, bad och god mat i stort sett! Solnedgangen var hur vacker som helst. Jag alskar att se solen ga ner i havet :)
Ikvall vet jag inte riktigt vad som hander, jag ska mota upp Jonathan och de andra surfarna pa surfcampen och sen blir det kanske utgang, eller sa blir det en lugn kvall pa nagon nice bar?! We'll see :)
Imorgon ska jag surfa igen och sen pa mandag aker jag ut till Gili Islands tillsammans med Uppsalakillarna. Det ska vara ett paradis har jag hort sa det ser jag verkligen fram emot!
Nu maste jag dra mig!
Hoppas ni har en bra helg allihopa :)
Puss ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste ha blivit riktigt gammal, förstår inte hur du orkar festa hela nätterna och vara pigga på dagen och surfa, när sover du? =) Bra att du njuter av tiden i alla fall och att du trivs, sköt om dig! Kram!

2010-03-14 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0