mandag 1 mars

Heeeeey!
Idag har vi dykt. Jag lyckades fa med mig Lina och Elin till slut och de fick gora scuba diving medans jag gjorde ett fantastiskt fundive! Det var saaa mycket fiskar. Och jag sag min forsta stora skoldpadda :D vi simmade genom grottor och vackra korallrev och overallt var det stora, sma och fargglada fiskar.
Nar vi kom tillbaka fran dykningen gick jag och den divemaster som jag dok med ner till stranden och drack fruktdrink och fyllde i min loggbok. Nu har jag gjort sex dyk totalt!
For ovrigt har vi det verkligen super!
Efter en natts festande blev det en slapp dag pa stranden med Harry och Tom igar. I solnedgangen gick vi upp till viewpoint och njot av det vackra utsikten. Pa vagen ner blev vi attackerade av apor. Vi blev skitradda och kissade nastan ner oss allihop. Sma apor lixom? Men det var INTE roligt. Jag var skakis i en timme efterat. Vi kom ner fran berget till slut och det roligaste ar att jag har hela handelsen pa film :P Nu efterat ar det ganska kul!
Efter middagen igar var vi shoppingsuga sa det blev shopping!
Ikvall ar det utgang pa g igen. Det ar bra party har :) Vi har en favvobar som heter Banana Bar och ligger hogst uppe pa ett tag. Det ar jattemysigt, med massa mysiga lampor och sma hyddor som man sitter i! Och de har varldens godaste coctails! Vi ska mota upp alla dykare dar ikvall och sen dra ner pa Phi Phis full moon beach party! Ar nog inget att jamfora med Kho Phangnans, men det har duger mer an bra for oss!

mys pa stranden

klubbor och...

kortspel



Banana bar

gratis buckets pa stranden

Josefine och Lina

ar det inte lite kul att de har en julgran blinkandes pa stranden?



stranden

harligt

Harry o Tom

vacker utsikt



det var vaaaldigt svettigt :P



pa kvallarna ar de sma gatorna fulla med manniskor, musik och mysiga ljus!

Lina och Elin far dykinstuktioner


Lina och Elin vantar som vanligt pa mig pa stranden. Jag ar lite trott pa att bara ligga och steka. Men det ar inte de :P Men jag ska kopa med mig nagra bacardi breezer och ga ner till dem nu!
Imorgon ar varan sista dag har i Phi Phi. Vi bestamde oss for att aka till Krabi i nagra dagar anda :) Men imorgon ska vi ta en longtailbat bort till long beach och tillbringa dagen dar med sol, bad och snorkling! Sen tar vi baten till Krabi pa onsdag!
Overlever ni vargavintern hemma? Jag tycker det borde sluta snoa snart. Jag vill att det ska vara var nar jag kommer hem ju :) Det ar fortfarande fyra veckor kvar!
Hoppas ni har det toppen! Jag tanker pa er mycket mina fina vanner. ta hand om er <3
Puss ♥ / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry Emma, vintern kommer INTE att vara øver nær du kommer hem igen. Det snøar næstan varje dag....dryyyygt! Men jag tycker inte ni ska oroa er før det, njut av sol och værme så længe ni kan:)Jag blir så avundsjuk nær jag læser om snorkling, sol och bad, men glæds før er del. Saknar er massa och nu nær jag ær i Norge kan vi ju inte prata på skype:( Vi får høras senare i veckan. Ta hand om er alla tre! Massa kramar från Mamma. <3

2010-03-01 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0