onsdag 31 mars

Hey!
Jag ligger i soffan och mår dåligt. Jag vet inte vad det är med mig. Magen har spökat ända sen jag kom hem och idag är det inte bra alls. Den krampar och jag mår illa.. jag sov nästan ingenting inatt så jag är trött på det hela också!
Vi har haft handledning hela förmiddagen idag och jag ska snart cykla iväg till jobbet för att jobba natt. Jag är inte så pepp på det...
Jag längtar tillbaka till värmen och paradiset! Sverige är fortfarande lite för kallt, även om man känner våren i luften :)
Idag kommer Lina hem också, älskade syster!
Det ska bli så skönt med en familjevecka i Idre. Jag är redan uttråkad här hemma och ser fram emot att komma bort en vecka till innan allt drar igång på riktigt igen :)
Ha en bra dag!

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0