torsdag 11 mars



Hey!
Idag har jag lart mig surfa.. eller ja, iallafall lart mig grunderna till "how to catch a wave" :)
Dagen har varit jatterolig och jag har fatt massa nya vanner!
I morse bytte jag hotell.. eller det kanske ar mer ratt att saga att jag bytte ner mig fran hotell till gusethouse :) Nu bor jag mitt pa poppies lane bland alla andra. Jag har ett eget, helt okej dubbelrum, med toalett, cold shower och fan. Gissa vad jag betalar? 30 kr per natt. Billigare kan det ju nastan inte bli! :)
Killen som ager stallet ar jatteschysst och han fixade bade surfbrada och en kille som hjalpte mig hela formiddagen. For ca hundra kronor fick jag alltsa brada i fyra dagar och en privatlarare i tre timmar!
Jag larde mig jattesnabbt och stod upp nastan med detsamma! Om jag ville skulle han hjalpa mig aven imorgon, men han tyckte att jag skulle forsoka lite sjalv. Och det har jag gjort hela eftermiddagen... jag traffade tva finska tjejer som ocksa surfade! Sa vi kampade pa och slappade om vart annat pa stranden. Underbart!
Jag ska mota upp tjejerna snart igen for middag och senare utgang!
Folket har ar verkligen trevligt och hjalpsamt! Det ar sa roligt att prata med dem och jag har blivit van med flera av dem! Usch, jag har tva veckor kvar har, men jag kanner redan angest for att jag ska lamna stallet :(
Men, men.. ska forsoka att inte tanka pa det nu!
Vad hander dar hemma? Nagot nytt som ar vart att veta, eller missar jag inget alls? :P
Jag tanker pa er!
A lot of love ♥
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kanske blir snowboard i Idre i år nu när du kan surfa?

2010-03-12 @ 10:53:40
Postat av: Pappa

Du kanske åker snowboard i Idre i år nu när du kan surfa?

2010-03-12 @ 11:01:08
Postat av: Mamma

Hejsan gumman! Allt det du gør låter underbart och kul:) Tænk inte på hemresan det ær ju faktiskt 2 hela veckor kvar tills du måste åka hem. Tror inte att du missar så mycket hær hemma, hænder ganska lite. Men jag ær ju i norge nu och ska vara hær t o m måndag , så vi kan væl kanske høras på skype då?! Ha det så gøtt, kramar från mamsen<3

2010-03-12 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0