torsdag 25 mars

Verkligheten slar tillbaka! Det ar inte manga timmar kvar nu och det kanns konstigt att jag ska flyga hem till kylan igen. Jag vill inte... jag har haft en underbar tid och jag skulle verkligen kunna fortsatta leva sahar nagra manader till :) Det allra trakigaste kanns att jag ska lamna killarna. Vi har umgatts och bott inpa varandra nastan hela tiden och blivit jattebra kompisar. Jag kommer sakna dem sa mycket!
Hur kunde tva manader ga sa fort?
Det finns ju nagot positivt i det trakiga iallafall. SNART FAR JAG TRAFFA MIN ALSKADE FAMILJ OCH ALLA UNDERBARA VANNER IGEN! Jag har saknat er enormt, sa jag ser fram emot att fa traffa er igen :)
De sista dagarna har agnats at surfa, sola, bada, shoppa, festa, ata pa bamboo corner (varat favvostalle dar man far treratters + dricka for 30 kr), slappa, fa massage och njuta!
Lisa och Frida lamnade oss i tisdags och det var ett sorgligt ogonblick. Jag hade garna hangt pa dem i Thailand om jag inte skulle tillbaka hem till jobbet... Lisa och Frida, jag saknar er! Hoppas ni far en underbar tid, Thailand ar det basta stallet som finns och jag ska snart tillbaka dit! :)
Nu ska jag och killarna dra ner till stranden en sista gang och sen ska jag fixa mina naglar innan middagen..
Mitt plan gar inte forran halv elva ikvall, sa jag har hela dagen pa mig har!
Jag landar i Sverige klockan sju imorgon kvall sa det ar en laaang flygresa som vantar. Jag flyger till Doha via Singapore, och i Doha har jag vantetid pa ca tio timmar innan jag flyger vidare till Arlanda.
Kanske uppdaterar nagot pa vagen om jag har mojlighet, annars sa hors vi i Sverige mina vanner!
Ha det sa bra sa ses vi snart!
Pusss 

Emma.

Kommentarer
Postat av: Emi.

Ska du natta här när du kommer eller vad bestämde vi min sköna? <3

2010-03-25 @ 10:00:37
URL: http://eymiss.blogg.se/
Postat av: Ellis

Nu säger du åt piloterna att dom har dyrbar last med sig så dom får köra försiktigt! ;) Snart träffas vi igen, längtar! PUSS<3

2010-03-25 @ 17:44:57
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0