fredag 21 maj

Hej ♥

Idag har jag varit och kollat på lägenheten på Norrstrand tillsammans med Lina och mamma. Den ligger helt perfekt! Ett stort plus är att jag nästan ser hem till Josefin från Balkongen :D Alla rummen utom badrummet var nytapetserade, köket var vitt och fint, i vardagrsummet hade nytt parkettgolv och balkongen var stor i söderläge. Allt kändes fräscht, till och med toaletten, fast jag heslt skulle vilja ha den kaklad. Planlösningen var lite dum också, men man kan inte få allt som man vill ha det! Så vi tänker tacka ja :) åååååh, hoppas, hoppas att vi får den!

Efter visningen blev det en fika med varma smörgåsar och chailatte på espressohouse!


Julia är en sextonårig tjej med autism. Hon har en begåvning som ingen annan har!
Kolla in det här nyhetsklippet om ni missade sändningen ikväll!



Visst är hon söt! Jag jobbade med Julia i några år innan jag tog studenten.
Hon var en otroligt givande och intressant elev kan jag lova! Jag saknar henne!

Morgondagen är fullspeckad! Vi ska upp till Sörmark och fira min lilla kusin som fyller femton på dagen och sen tar jag och Jullan tåget ner till Sunne direkt efter. Kvällen kommer tillbringas med goa vänner och sen blir det utgång på kolsnäs! NU får det vara nog med regn, ge mig sol och värme imorgon, tack! :D

Trevlig helg ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket söt! Fint jobb du hade dessutom. Vad jobbar du med nu? Och vad ska du göra i Karlstad!?

2010-05-27 @ 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0