lördag 8 maj

Hej sötisar ♥

Det här var vad mamma och pappa lämnade efter sig i morse innan de gav sig av! En lapp på allt som ska göras och som inte får glömmas :P
Det finns nog ingen risk att jag inte har något att göra i veckan iallafall...



Har ni sett att försvarets hudsalva har fått ny design och nytt namn? Den heter numera tassalva och är vit istället för grön.
Jag och mamma började asgarva och kommentera den nya namnet när vi fick se den medan experditen kollade på oss ganska skeptiskt. Han tyckte visst inte att det var lika roligt, kollade allvarligt på oss och sa att det finns faktiskt folk som använder det till tassarna. HALLÅ HUMOR? Jag tyckte hela grejen med namnet var lite roligt bara. Jag har aldrig hört någon som använt försvarets på tassarna. Nu ska jag gå runt och ha tassalva på läpparna! HAHA :)



Idag har jag varit ute på årets första springtur! Det gick mycket bättre än jag väntat mig så det var roligt!
Nu ska jag koka ihop lite thaimat, grön curry och sen ska jag och Jullan baka semlor :D
Ikväll blir det semelfika, spel och film hemma hos oss med goa vänner! Svårt att tänka mig ett bättre sätt att fördriva en lördagskväll ♥



Trevlig lördag!

Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Försvarets hudsalva är den absolut bästa att stryka på tassarna! Den enda som hjälper Kira i alla fall, så njut av tass salvan på läpparna =)

2010-05-11 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0