måndag 17 maj

Hej på er ♥

Härligt med en ny vecka!
Idag var jag uppe tidigt! Jag fick kämpa med att få upp ögonen och tvinga mig upp ur sängen för att gå till jobbet och jobba två timmar. Jag var hemma vid nio igen, gick ut i skogen en sväng och sen har jag ägnat tiden åt att klistra in foton i albumet. Alla Hong Kong-bilder sitter nu på plats och imorgon ska jag ta tag i Thailandbilderna :)

Ni måste kolla in den här viodeon från talang! Snacka om att kunna dansa!!!

 

Förresten, när jag var ute och sprang sist såg jag en varg! Min första tanke var "men GUD vilken stor gråhund, vad gör den här ute i skogen alldeles ensam?" Men ganska snabbt slog det mig! "Det är ingen hund, det är en VARG". Det blev alldeles kallt i magen och jag kände hur pankien kom krypande. Jag var skiträdd! Men den stod bara där på stenen och tittade på mig när jag sprang förbi. Jag har aldrig sett en vild varg förut och jag trodde att de var farliga, men den här verkade inte det minsta intresserad av mig...
Men inte nog med vargen! Efter en stund håller jag på att få en hjärtattack när jag nästan trampar på en orm...
Snacka om en adrenalingivande springtur! Haha!

Nu är det lunchtime och sen ska jag cykla iväg till jobbet igen!
Idag är det Gabbi och jag som jobbar :D

Emma.

Kommentarer
Postat av: elsa

Hahaha! Vilket actionspäckat liv du har Emma ;)

2010-05-17 @ 16:46:01
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0