Mary kay

Hej igen ♥

Tjejerna åkte precis hem! Emma har varit här och haft en hudvårdsklass och visat upp Mary Kays timewise serie. Jag började använda den i höstas och har blivit helt beroende. Det ger dig den lenaste hyn du kan få och är dessutom åldersförebyggande och helt naturligt. Det är bra att börja i tid ni vet! Produkterna är ganska dyra, men de har 100 % nöjdhetsgaranti och jag lovar, det är absolut värt pengarna! 

Som värdinna idag fick jag en liten present!

Satin Hands Pampering Set ger dig oemotståndligt lyxigt lena händer. Setet består numera av tre steg istället för fyra, tack vare nya Satin Hands Satin Smoothie Hand Scrub som både rengör och exfolierar. Innehåller även Extra Emollient Night Cream och Satin Hands Hand Cream.

Händerna blir otroligt lena och doftar dessutom jättegott av persika :)

Emma visade även upp massa andra produkter. Är ni intresserade av att veta mer, så kika in på http://www.marykay.se/ vettja!











Nu blire mys i soffan med Lina, Martin och Mams :)

Puss ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, de där handkittet är helt underbart! Men min börjar ta slut nu.. hade också sånt där party för nått år sen :)säljer du?

2010-05-25 @ 08:38:57
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare! Allt bra med dig? :P

2010-05-25 @ 08:57:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh va bra det lät! Vart köper man ansiktsgrejerna och vad kostar de? :)

2010-05-25 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0