onsdag 12 maj

Hejhej ♥

Det blev jobb fram till elva idag och sen hem för en snabbispromenix i skogen med Sunnis!
Hemma igen hamnade jag i matlagningen eftersom jag hade bjudit över mina söta tjejer på lunch. Varma smörgåsar med svampstuvning och melonsallad stod på menyn! Mys varé :)





Nu har jag och Julia varit nere på Torsby en sväng, handlat mat, slängt sopor och hämtat ut mina bilder!
Som sagt kommer det nog att hålla mig sysselsatt ett tag. 400 bilder var med än jag trodde, haha!





Nu är det dags för matlagning igen. Julia har bestämt tunnbrödsrulle med kyckling, hallumi och guacemole!



Efter middagen bär det av ner till Sunne, där kvällen kommer att tillbringas!

På lördag ska jag och Julia på lägenhetsvisning! Weiiiii :D

Ha en bra kväll ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0