onsdag 26 maj

God morgon ♥

Jag hatar att sova ensam i det här stora huset. Jag är jätterädd även fast jag vet att det inte finns något att vara rädd för, så och fråga mig inte varför jag är det. Nu på dagen är jag tuff igen och kommer knappt ihåg hur jag låg på helspänn inatt och lyssnade efter konstiga ljud. Jag ligger alltid och intalar mig själv att INTE tänka på skräckfilmer jag sett, inte tänka på spöken och mördare, och absolut inte Paranormal activity. Jag ska tänka på roliga och glada saker!  Men vad tror ni jag tänker på? Jo, skräckfilmer, spöken och mördare, och definitivt Paranormal activity. Jag håller hårt i täcket ifall någon skulle komma och rycka det av mig och sammankopplar alla konstiga ljud som huset ger ifrån sig med spökljud. Åååh, jag fattar inte varför jag håller på så? Spöken finns ju inte! Jag är bara så djävla mörkrädd så jag glömmer bort det när jag ligger där och verkligen ångrar mig att jag sett på alla dumma skräckfilmer! Det här är dock bara när jag är helt ensam. Bara det finns någon annan i huset har jag inte en tanke på allt det här. Gud, vad löjlig jag är!



Nu ska jag åka till gymmet och sväng och sen blir det jobb resten av dagen och natten!

Ha en bra dag :)

Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fast se det positivt då, om det nu är mördare, spöken eller annat i huset så är du ju inte ensam. Så då kan du sluta tänka på det ;)

2010-05-27 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0