söndag 2 maj

Hej vänner ♥

Hoppas ni mår bra!
Jag känner mig så glad just nu. Helgen har varit jättebra och nu ska vi äntligen ta tag i och boka resan till Thailand över nyår. Vi kommer flyga till Bangkok den 27 december och sen dra iväg till någon av de fina öarna i två veckor. Vilken av dem det blir har vi inte riktigt bestämt än. Det skulle vara kul att fira nyår på Koh Phangan och sen dra vidare och ta det lite lugnt en vecka. Men vi har ju inte så mycket tid på oss så det känns lite onödligt att åka runt. Vi får se hur det blir :P Phi Phi är ju ett av mina favvoställen också...

Koh Phi Phi

Koh Phi Phi


Jag saknar verkligen Thailand!

Jag har hittat en rolig sida med massa heminredning!

http://www.o-rasa.se/

Dessa saker står på min inköplista nu! :)

De har massa fina ord i stående bokstäver



En fin fikabricka!



TELÅDA <3



Väggdekal - kladdkaka


Den här ska jag ha när jag får barn i framtiden :)


klicka in och kika på sidan vetja :)

Idag har jag varit på gymmet och tränat för första gången på länge! Jag känner mig helt frisk så nu är det dags att komma igång med träningen igen. Jag har längtat :)

Ska börjar jobba fyra idag och jobbar natt. Imorgon drar jag till Karlstad för att hälsa på mina kära vänner! Är nog hemma till onsdag igen!

Ha en härlig söndag ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Thailand igen?! Du är då aldrig i sverige du =) Vilka åker ni denna gång??

2010-05-03 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0