torsdag 6 maj

Hej ♥

Jag kom just från bion. Har varit och sett denna film tillsammans med Thailandgänget, Ida, Erik, Martin och Stefan!



Det var väl ingen direkt Emmafilm. Övernaturligt och massa krig och äckliga gubbar! Jag ångrar inte att jag såg den, men det är ingen film som jag skulle sätta mig coh se igen :P Det finns det säkert andra som skulle göra, men alla är vi olika :)
Det roliga med filmen var att den var i 3D och vi fick alla såna där snygga glasögon!



Det här däremot är Emma - kokos och chocklad :D



Jag fann något nytt på Toria. Är det någon som smakat den? Jag älskade den. Mums :)

Jag är väldigt trött just nu. Har varit igång sen sex i morse. Efter att jag slutat jobba hade vi planeringsmöte i ett par timmar och sen åkte jag till farmor och farfar och hälsade på! Var länge sen jag träffade dem så det var kul att se dem igen :)
Väl hemma blev det ducsh och sen matlagning. Gjorde min goda ost och broccolisoppa och bjöd mams och paps på!
Efter middagen åkte jag bort till Skoog för lite fika och reseplanering. Vi kom inte speciellt långt, men vi har iallfall biljetterna bokade och det är ju en bra början... :P
Nu har jag tagit helg, hääärligt! Jag hoppas på en stor sol heela helgen :D

Imorgon bitti blir det gym med mamma och sen en tripp till Sunne med fröken skoog och Jullis ♥
God natt mina vänner!
PUSS ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0