drömmar om en varmare plats..

Hej på er ♥
Jag sitter och drömmer mig bort till paradiset och äter sura godisar från Gabbis godispåse. Hon lämnade den här och jag kan inte låta bli. Så kan det gå.. jag lovar att köpa nytt :)

Similan Islands i Thailand ska ha ett av världens bästa dykvatten. Jag vill diiiit, och jag vill dyka!
Jag är trött på vardag och det gråa vädret här hemma.
Hur underbart ser inte det här ut då????????






tänk er att simma runt och leka med den kända valhajen :)

eller den fina leopardhajen....


Nu får det faktiskt ta och bli lite sol, värme och fint väder tycker jag!
Annars flyr jag härifrån :)
Ååååh, jag är så sugen på äventyr!!!

Pontus ringde btw till mig igår, gissa om jag blev glad??? :D helgen innan midsommar jag ska till Uppsala och leka med mina killar där :)

Imorgon är det vårmarten här i Torsby! Trevligt att det ska regna hela dagen... suck!

God natt mina vänner ♥
Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är lika underbart som på bild, det lovar jag!! Har inte dykit där men snorklat och det var helt fantastiskt!!!

2010-05-14 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0