fredag 12 november

Hallå ♥

Jag känner mig inte riktigt hundra idag då jag vaknade upp med svälld hals och huvudvärk. Jag har ju varit frisk i hela två månader nu så det är väl dags att bli sjuk igen antar jag...
Så istället för det inplanerade träningspasset bestämde jag mig för att pyssla om mig själv litegrann med lite spaaktiviteter och wellness här hemma :)
Nu ska jag snart hoppa på bussen in til stan och sedan ta tåget hemåt! Pelle åker med från Sunne och ikväll är hela familjen samlad. Mamma är jätteglad och har planerat in en finmiddag ikväll :) Ska bli mys! Imorgon blir det jobb för hela slanten och på söndag är det pappas dag så då ska han firas :)

Igår började hälsopsykologin. Kursen ligger inte på bästa tiden (15-18 varje torsdag) men det verkar som om det kommer bli en välrigt rolig och intressant kurs. Det var en av kurserna i programmet som jag har sett fram emot mest! Det verkar även som om vi kommer få intressanta föreläsare. I slutet av kursen skulle det komma någon som skulle föreläsa om självkänsla (någon som är väldigt duktig på det vad jag förstod) och jag hoppas såååå att det är Mia Törnblom! Har bara varit på en föreläsning med henne förut, och den var så bra och givande :)

Igår kväll hade jag, Kajsa, Johanna och Sofie myskväll här hos mig. Vi bakade scones och satt och pratade hela kvällen :) Det var precis så mysigt som en sen höstkväll ska vara!

Ha en bra helg mina vänner!

Puss Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0