tisdag 23 november

Hej snyggisar ♥

Dagarna går undan och jag börjar bli frisk igen! Det går sakta tycker jag, men det går framåt :)
Jag har haft min underbara pojkvän här i ett par dagar ♥ I söndags var vi och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Jag tyckte den var helt okej, men Pelle var missnöjd över att de missat så mycket från böckerna. Själv så var det jättelänge sen jag läste boken så jag minns den knappt :)
Igår var jag på uni hela dagen, föreläsning, grupparbete och duskussioner angånende en bok vi läste förra veckan, "Ny succémetod"!
Kvällen bara försvann och den blev en ganska sen, men mysig middag. Julia hade Ola här och jag och Pelle fixade tacogratäng med chilichips och glass med varm hallon- och blåbärssås till efterrätt! Mums :)
Idag sov jag länge.. vaknade inte förrän tjugo i tio!
Jag tänkte läsa ikapp lite hälsopsykologi eftersom jag missade föreläsningen förra torsdagen, sen ska jag tvätta och sen drar jag till Sunne :)
Vi hörs!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0