lördag 16 oktober

Tjoho ♥

Hur mår ni?
Jag sitter här och lyssnar på Enya och pluggar. Ska snart lägga ner plugget, men måste få ner intervjun på papper innan jag glömmer bort allt. Tråkigt att plugga en lördag, men mitt minne är ju inte det bästa :(

Jag och Lina har precis bokat flygbiljetter till Paris. Vi ska hälsa på Astrid en långweekend i början av november. Weiii, vi är taggade! Ska bli jättekul!!!! :)

Jag hälsade på farmor och farfar förut. Farmor packade på mig lite saker, bla en ny kastrull, koppar och tillbringare och sist men inte minst, en KOKBOK, med hälsotips och recept som hon satt ihop själv. Åh, vad jag blev glad! Perfekt till mig :) Nu ska jag testa nya recept kan jag lova!





Ikväll kommer Per och hans föräldrar hit! Jag ska göra en kycklingpaj som vi ska bjuda på :P
Ser ut som det blir en väldigt bra lördagskväll för min del! Hoppas på desamma för er :)
Puss ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

mår sådär, tyvärr :/ så vi kanske inte ses i skolan imorgon, fick magsjuka igår natt & är inte helt återställd.. men annars är det bra & jag mår mycket bättre idag jämfört med igår! vi får höras i veckan dock, jag kommer säkert behöva fråga dig om något med plugget.. hihi, ha det så bra gumman :D



ps. vad söt farmor du har hihi, sån där egenihopsatt kokbok "lev bättre" har förresten jag med, jättebra recept & sånt i den ju :)



puss <3

2010-10-17 @ 11:39:46
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com
Postat av: Emma

Blått och svart är snyggt ;)

2010-10-17 @ 12:08:04
URL: http://drogadunge.blogg.se/
Postat av: Jenny

Supernajs blogg du har! ♥ Enyas musik är jättebra när man vill slappna av :)

Kram!

2010-10-17 @ 12:26:38
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0