18:20

Hej vänner ♥

Hoppas ni mår bra? :)
Jag har just ätit chili con carne och ska snart cykla in till stan för att möta upp kajsa och sofie. Vi ska se vad tjejkvällen i mitt i city har att bjuda på. Det kan bli mys tror jag :)
Den väntade wellnessupplevelsen idag var en klass äkta afrodans, med livetrummor och hela kittet! Det var sjukt kul, och det tror jag vi alla höll med om! Vi dansade, skrattade och sjöng. Vi var där i stunden och kände oss själva från topp till tå! Wellness alltså... :P
Sen cyklade jag till syrefabriken och tränade lite. Duktigt! Jag har även fixat all kurslitteratur till nästa kurs också. Tur som jag hade fanns alla böcker inne på biblioteke,t så nu slipper jag köpa. YESSSS! Sparar 600 kr där :D haha.
Ha en bra kväll så hörs vi snart!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0