fredag 24 september

Hej ♥

Jag sitter på tåget mot Sunne nu! Internet är så segt här, men det funkar ibland iallafall.
Jag är färdig med examinationsuppgiften nu, skrev det sista idag och det känns otroligt skönt! Nu har jag hela helgen hos Per utan plugg att se fram emot :) Underbart! 
Ska hem och jobba lite nästa vecka innan jag ska tillbaka till Karlstad igen!
Var jättemysigt att ha Ida och Ellen på besök igår/inatt. Kom snart tillbaka :) Jag saknar er mina pinglor!
Trevlig helg mina vänner!

Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

ååh skönt att vara helt klar! själv har jag lite kvar, men inte så mycket :) har förresten länkat till din blogg i min blogg, eller lagt till dig på min vänstersida under "tips på bra bloggar" hihi, ha en fin helg & kram på dig!! <3

2010-09-26 @ 12:54:39
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0