lördag 18 september

Hej vänner ♥

Ursäkta lite dålig uppdatering, men jag har varken tid eller lust för tillfället. Jag har fortfarande inte hittat min kamera och bloggen blir så tråkig när jag inte kan lägga upp bilder. Jag som aldrig går någonstans utan in kamera mår ganska dåligt över att den är borta. Hittar jag den inte snart får jag väl köpa en ny... igen!

Någon som sett min kamera? Det är en Panasonic DMC-ZX1, ser ut såhär, fast min är rosa :P



Jag är hemma i Torsby i helgen. Sitter på jobbet för tillfället! Jag jobbar 24-timmars med Linisen och har haft en kanondag! Kändes hur bra som helst att komma tillbaka till jobbet efter några veckors frånvaro :)

Imorgon blir det kalas hemma eftersom Jullan fyller år i veckan! Åh, vad roligt det ska bli att ge henne presenten jag har köpt :) Det är så roligt att ge presenter, bara hon uppskattar den. Men vi får väl se :P

Hoppas att ni har en bra helg!

Emma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0