onsdag 1 september

Tjoho ♥

Dagarna går verkligen fort! Jag är uppe mycket tidigare än vad jag är van vid och dagarna blir så himla långa. Idag har jag hunnit med mycket :) Hade fyra timmars ganska flummig föreläsning om Wellness historia och kultur på förmiddagen. Läraren var norsk, pratade fort och körde powerpoint på norka och engelska. Det var inte riktigt lätt att hänga med, men blev nog lite klokare iallafall!
Jag slutade tolv och hoppade på bussen hem för att äta lite lunch och cyklade sedan bort till syrefabriken för att fixa träningskort och få lite instruktioner på gymmet. Sen åkte jag hem och mötte upp Julia och Ida för att åka ut till Elgiganten och lämna in min nya dator. De skulle se om den går att laga, annars skulle jag få en ny.
Blev en sväng till systemet och hemköp på hemvägen för att inhandla lite till imorgon. Nu ska jag och Jullis äta mat och sen ska vi möta upp Kristin och Ida och köra ett danspass! Nu äntligen ska jag försöka komma igång med lite ny träning efter en slapp sommar. Känns roligt att börja på nytt!

Imorgon åker klassen iväg på internat till Lertorpet utan för Filipstad, så jag blir borta tills på fredag!
Ha det så bra tills dess :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0