fredag 3 september

Hej ♥

Idag har jag sjuk träningsvärk! I benen från allt springande i skogen och i magen från allt galet skratt!
Det har varit riktigt roligt under resan med klassen och syftet med det hela var att vi skulle lära känna varandra, och det syftet måste jag säga uppfylldes!
Vi har jobbat mycket i grupp, lekt lekar, haft tävlingar, lagat mat tillsammans och haft allmänt trevligt!
Nu är vi hemma igen och jag ligger i soffan och vilar lite. Det blev inte så mycket sömn inatt och jag är ganska sliten. Ikväll är det välkomstfest på Nöjes för alla studenter så jag måste tagga till det snart! Jag håller på att tvätta för fullt och ska snart åka in till stan för att handla lite. Sen ska hela klassen mötas upp hos Mattis för förfest, och sen är det party för hela slanten :)

Johanna och Victoria

Julia och Jasmine

folk

fika

fika

brännboll i skogen

brännboll

golffreesbie

sony sträckte sig :P

johanna och sony

tävlingar

tävlinar

tävlingar

romenad till sjön

gruppbild

middagslagning

patrik rev två kilo ost till tacos

förrätt

sofie, johanna och jag

kajsa och victoria

tacos

efterrätt

lekar

lekar

mys

mys


Imorgon åker jag till Sunne och får äntligen träffa Per!!! :D

Ha en bra kväll min vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0