tisdag 12 april

Hej snyggingar ♥
Idag har jag haft Ida och Ebbe här på besök! Vi har fikat med te, smörgås och massa gott tillbehör! Även om Ebbe var lite mamsjuk så fick jag hålla honom några gånger och gosa lite :) Mys! Jättekul att träffa Ida igen också. Det var väldigt länge sen sist!
Det var den dagen det! Hann med lite plugg på förmiddagen, men annars har den bara flugit förbi!
Nu är det dags att börja med middagen och sen är det dubbelpassträning ikväll :)
Jag, Jullan och Kristin ska på intervall/puls spinning och sen ska jag köra corepass efter det!
Imorgon är det heldag på uni igen, och sen åker jag till Sunne för ett par dagar!
Puss / Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

men gud, vilken go bebis :) :) & vilket härligt fikabord ni såg ut att ha dukat fram! ha det så bra i sunne, vi ses på måndag, kraam

2011-04-14 @ 11:42:12
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0