måndag 25 april

Hej vänner ♥

Dålig update senaste veckan, jag vet! Men jag har haft fullt upp med att ha påsklov faktiskt :)

Här kommer en liten sammanfattning av helgen i bilder!

Mysåterträff på kolsberg med fina tjejerna på långfredagen <3






Grönskan är här! ♥



Påskafton, middag hemma med mormor, morfar, farmor och farfar!







Mormors glasscafé med la familia på påskdagen!













Skogspromenad och picknickmys med älskling på annandagen!













Har varit så underbart med lite ledighet! Har verkligen varit behövlit :)
Men imorgon är det dags för plugg igen! Suck... önskar att det var sommarlov nu. Men får hålla ut en månad till!!!
Vädret har varit fantastiskt hela helgen och jag kan inte minnas att jag legat och solat i bikini någon påsk förut?! :P hihi. Jag älskar solen och våren!

Nu ska jag mysa med familjen och sen få en god natts sömn innan jag ska börja läsa mikrobiologi imorgon!
Puss på er :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0