torsdag 25 augusti

Tjoho

Full rulle idag! Jag har nämligen varit i Edsvalla och hälsat på Ida och lilla Ebbe! Och oj, så stor han hade blivit sen jag såg dem sist. Det går verkligen fort när små barn växer :) Söt som bara den är han också! Ida hade bakat rabarberpaj som vi fikade med. Mmm, så gott! Annars har vi suttit och pratat, lekt med Ebbe, gått en liten promenad, och så fick jag såklart gå husesyn i deras fina hus :) Tack för idag hörrni, det var jättemysigt!

Fina Ida! Ebbe sover och vi ska fika :)

banan till mellis!

sötis!

En riktig goding :) hihi.

hmm?! Vad Emma tar kort hela tiden... hihi :P


Nu är jag hemma igen och ska kasta i mig lite mat och sedan gå över till Jossy en sväng och umgås lite!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0