Bioline ansiktsprodukter!

Hej vänner ♥

Jag tänkte höra om det är någon av mina läsare som använder bioline ansiktsprodukter eller om det finns någon som har lust att testa? Jag köpte ett kit för ett par månader sen där rengöringsmjölk, ansiktsvatten och ansiktskräm ingick, men eftersom jag är allergisk mot ett ämne i dessa produkter kunde jag inte använda dem så länge innan jag fick utslag. Därför tänkte jag försöka sälja dem, eftersom de är ganska dyra. Jag köpte kittet för ungefär 750 och säljer det nu för 350. De är knappt använda!

Rengöringsmjölk (hydractive cleansing milk 200 ml)
- Rengör milt på djupet
- Återfuktar huden
- Ger en fräsch lyster

Ansiktsvatten (hydractive tonic 200 ml)
- pH-balanserar
- Återfuktar huden
- Mineraliserar och skyddar

Ansiktskräm (hydroprotective cream 200 ml)
En skyddande och mjukgörande kräm

Produkterna är för torr hud.

Flaskorna är som ni ser stora och räcker länge!

Om någon är intresserad så hör av er via mailen till [email protected]

Här får ni en bild också!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Skulle kunna tro att de kan ta tillbaka produkterna om du pratar med Sofia, det brukar vara så med de där lite dyrare produkterna att man får tillbaka pengarna om man inte är nöjd!

2011-12-02 @ 14:00:01
Postat av: Anonym

Hej. Jag har lite känslig ytorr hid,tänkte bara fråga vadbdet varbdu reagera på?har du fortfarande dessa till salu

2014-11-04 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0