Fredag 30 december

Hej mina fina läsare ♥

Hur mår ni? Jag har mått sådär idag, min mage krånglar och det påverkar mig så mycket! Jag börjar iallafall tack och lov känna mig bättre nu vilket jag är glad över eftersom jag ska ut och äta med mina fina arbetskompisar ikväll. Så jag hoppas verkligen att magen inte strejkar mer idag!
Som ni märker så blir det inte så mycket uppdateringar nu och det är för att internet fungerar varken här hemma eller i mobilen så ofta så att försöka sitta vid datorn att uppdatera eller få tillgång till internet känns meningslöst. Är ju inte så många dagar kvar i Torsby nu så om ni håller ut helgen så är jag tillbaka till veckan igen!

Sitter i skrivande stund och knäpper på min nya fina dator som jag lyckats installera och bekanta mig med idag! Blev en Asus, då Samsungen som jag hade tittat ut var slut. Men den här är minst lika bra och fin tycker jag. Det enda som felar är att den inte är vit, som jag ville ha den. Men det är inte hela värden!



För övrigt ha vi smitt nyårsplaner idag. Det blir parmiddag med Lina och Martin här hemma med en trerätters middag, spel, vin och allt det där! Vi börjar bli gamla nu känns det som, men det är just det här myset som jag uppskattar så mycket. Det där "hårda" festandet känns över för min del och att ta det lugnt hemma känns så himla mycket bättre!

Vad har ni för nyårsplaner mina vänner?
Önskar er en trevlig fredagskväll

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0