Julklappar klara, check!

Hej vänner ♥

Det blev ingen massage för min del idag. När jag kom till uni och berättade att jag inte kände mig kry var det bara att vända hemåt. "Absolut inte massera med en infektion i kroppen, det har vi ju lärt oss nu" sa Gunvor och skickade hem mig. Så det nya datumet är nu 9 januari. Nu blir nog familjen glad när jag måste öva under jullovet :)

Istället för massage så åkte jag hem och satte igång med veckostädningen. Jag vilade ju hela dagen igår och hade för mycket energi för att lägga mig och ta det lugnt! Nu blir älskling glad när han kommer hem. Har varit inne i stan och fixat sista julklappen också + en liten överraskning till min prins? Hihi ;)

Nu ska jag väl ta det lugnt resten av dagen och vila så jag blir frisk och kry :)

Igår fick jag en vacker ros av världens bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0