Måndag 12 december

God morgon

Jag har varit ute på en morgonpromenad i regnet, ätit frukost, handlat och precis slängt in en GI-limpa i ugnen. Jag har verkligen blivit morgonpigg senaste tiden. Jag är så trött på kvällarna nu när det är så mörkt och somnar innan elva varje dag. Det resulterar i att jag vaknar upp halv sju, sju och är pigg. Och jag har dragit med Per i det också, våra sovmorgnar är numera till åtta :)

Idag har jag iallafall tänkt plugga lite, städa och i eftermiddag är tvättstugan bokad så då kommer jag få springa där upp och ner. Ikväll kommer min älskade syster Lina och bakar pepparkakor med mig. Mys

Jag ska bara fixa lite här hemma så ska jag lägga upp vår veckomatsedel för kommande vecka. Recepten kommer jag lägga ut varje dag om ni blir sugna på att laga. Den kommer bestå av ganska mycket husmanskost, och allt lagas från grunden. Då slippar man alla onödiga tillsatser!

Fick med mig lite goda julteer från Göteborg i helgen. Handlade kläder och lite annat smått och gott också!





Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0