onsdag 14 december

Hej vänner 

Idag vaknade jag upp och kände mig inte speciellt kry. En dov huvudvärk och halsont hade under natten smugit sig på och därför kommer inte den här dagen bestå av annat än vila. Imorgon har jag praktisk examination i massagen och måste vara frisk för att orka med, så oavsett hur tråkigt jag än kommer få det idag ska jag bara ta det lugnt!

Kvällen igår gjorde mig gott i själen. Jag hade fantastiska vänner här! Vi drack glögg, åt pepparkakor, lussebullar och spelade spel! Riktigt bra slut på den luciadagen  

Hoppas ni får en bra onsdag! Vi hörs lite senare :)

KRAM / Emma.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Oftast köper jag ;)

2011-12-14 @ 12:56:02
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja tack för en riktigt bra kväll! Såna får det gärna bli fler av :)

2011-12-14 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0