Onsdag 28 december

God morgon alla läsare

Jag har redan varit vaken några timmar och sitter och pluggar. Jag vill verkligen bli klar med det här så fort som möjligt så jag kan vara lite ledig under helgen innan skolan börjar på riktigt igen! Jag sitter och analyserar en innehållsanalys, kodar och för in i kategorier. Sådär lagom kul kan jag ju säga!

Här får ni se lite bilder från våran mysiga tjejkväll igår där det bjöds på massa frukt, ost, kex, te och spel :)















Underbart att få träffa er tjejer igen! Det är spridda skurar nu för tiden och vi får vara glada om vi iallafall lyckas ses två gånger om året :)

Nu ska jag fortsätta plugga!

Ha en bra dag / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sicka underbara bilder! Du kan verkligen mysa till det :)

2012-03-04 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0