Onsdag 7 december

Hej fina läsare ♥

Idag har jag äntligen varit på en vanlig föreläsning och fått sitta i skolbänken. Det kändes kul efter att ha sysslat med testledarutbildning och fysisk aktivitet i flera veckor. Vi har idag haft introduktion till en ny kurs - forskningsmetoder inom hälsa och wellness. Det är en förberedelse för kommande B-uppsats då vi ska göra en mindre kvantitativ eller kvalitativ studie. Verkar jättekul! Vi kommer göra den två och två och jag och Viktoria har redan börjat spåna lite i vad vi ska göra :) spännande!

Nu har jag och Pelle precis fått i oss lunchen! Jag stekte mina kesoplättar som det var ett tag sen jag gjorde sist. Och Pelle han är nöjd och glad, hihi!

Kesoplättar 2 personer:

4 ägg
2 dl keso
Lite sesamfrön
Lite vaniljsocker
Kanel

Blanda alla ingredienser och stek små plättar i en stekpanna. Jag serverade dem med kokoskvarg, banan och kiwi.

Kesoplättar kan varieras i en oändlighet. Kan lägga upp fler recept som jag gör ibland om ni vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0