Snön ligger vit på marken!

Hej ♥

Kanske har julkänslorna blivit så starka de senaste dagarna just för att det fallit lite snö som lagt sig och skiner upp i mörkret! Det kändes som vinter idag när vi kom ut och traskade till gymmet, och det är ju uppskattat så här dagarna innan jul :) håller för tillfället på att packa allt som ska med hem till mamma och pappa, och det är ingen liten packning med alla julklappar som ska med! ;)

Imorgon ska jag köra sista styrkepasset innan jag ska ta jullov även från gymmet och vila upp musklerna ordentligt inför nya året. Hemma i Torsby ska jag ägna mig åt älskade promenader i skogen med stavar och lite simning i badhuset. Hoppas på snö så vi kan åka lite pulka också! För hur bra motion är inte det? Springa upp i backarna ;)

På hemvägen ska jag mellanlanda hos Ida för julmys med tjejerna. Det har jag verkligen sett fram emot! Älskade vänner ♥

En bild från vårt köksfönster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0