Tisdag 20 december

Hej vänner ♥

Julafton närmar sig med stormsteg! Jag längtar och har fullt med julkänslor i kroppen trots att snön lyser med sin frånvaro! Fredag, dagen innan julafton är det mest betydelsefulla för mig. Jag älskar alla förberedelser. Göra godis, klä granen, griljera skinkan, lyssna på julmusik, städa och göra fint! När kvällen kommer och allt är klart inför julafton sjunker hela familjen ned i soffan för uppesittarkväll med skinksmörgås, glögg och julgodis! Skinkan är aldrig så god som just den kvällen :) Det ska bli underbart att komma hem och spendera tid med familjen! ♥

Nu har jag precis fått i mig lite lunch och ska sätta mig med plugg. Det får bli det sista innan jul. Sen ska jag ta med mig älskling och åka in till stan och gå i lite affärer och ta en julfika!

Vad gör ni idag? Är det julstress hos er?

Kramar från Emma


Kommentarer
Postat av: mamsen

ska bli väldigt skönt att få hem hela familjen <3

2011-12-20 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0