Tisdag 27 december

Hej vänner  

Idag för precis ett år sedan satt vi på planet till Thailand vid den här tiden. Om jag längtar tillbaka? Att fira nyår på stranden i Phuket var fantastiskt, och jag skulle absolut inte tacka nej till lite sol och värme! :)

Thailand nyår 2010/2011



Dagen idag har gått i ett. Jag var uppe tidigt för att hinna med och sitta lite på cykeln innan det var dags för plugg. Det har gått segt, fruktansvärt segt och jag har massa kvar att göra. Suck! Har även varit och lunchat hos mormor med Lina, Julia och mamma, lite mystid

Nu ska jag åka till Sunne med massa goa tjejer på myskväll, åh det ser jag fram emot!

Ha en trevlig kväll / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0