Pepparkaksbaket!

Hej

Bilder från pepparkaksbaket med lillasyster igår :)









Efteråt blev det fika med glögg såklart, och då var killarna glada när de fick smaka på våra verk!

Tänk vad mycket man hinner med vissa dagar! Lucia i morse var väldigt mysigt. Julkänslor
Efter luciafirandet var det min och Julias tur för examination i testledarutbildningen. Det gick galant och vi blev båda godkända. Så bara jag blir godkänd på den skriftliga delen kan jag kalla mig certifierad testledare! Efter examinationen åkte jag hem och stängde i mig ett mellanmål och gick iväg till gymmet och körde ett benpass. Gött! Under eftermiddagen har jag fixat här hemma, lagat lunch, strukit massa, tagit en lååång dusch och fixat med julklappar. Snart kommer mamma och mormor på fika och ikväll får jag och Pelle lite vänner på besök. Vi ska ha lite luciafika här och spela spel :) Det ser jag fram emot!

Vi hörs sen då ni får dagens recept!

KRAM / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0