Lördag 17 december

God morgon  

Idag tog vi en lång och välbehövlig sovmorgon. Tro det eller ej, men jag sov ända till halv nio. Det är underbart att vakna så utvilad. Sömnen har varit lite halvdan under veckan, men nu känner jag mig pigg och utvilad! Idag blir det antagligen träning efter flera dagars vila, men nu känner jag mig på topp igen!

Kvällen igår var lyckad! Det är alltid lika mysigt att umgås med Lina och Martin. Vi åt en tre-rätters middag och sen låg vi i soffan och tittade på "Svenska hjältar". Det kom många tårar. Vilka fantastiska människor det finns!

Kvällens meny såg ut såhär:
Förrätt - mozarellafylld parmaskinka på en sallandbädd och en mozarellafylld pestobulle.
Varmrätt - fläskfilégryta med choritzo, klyftpotatis och sockerärtor.
Efterrätt - pepparkakskladdkaka med lingongrädde.













Ha en bra lördag mina vänner!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Mamsell

Såg himla gott ut :p

2011-12-17 @ 11:15:10
Postat av: Lina

Såååå himla gott var det! Tack <3

2011-12-17 @ 12:45:43
Postat av: Anonym

2011-12-18 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0