sondag 2 januari

Hej ♥

Det ar dalig update har, jag vet! Men det finns ingen tid till att sitta har och ladda upp bilder och blogga. Dagarna gar sa fort och nu ar det bara en vecka kvar!
Nyar var sjukt bra. Trodde jag hade sett det vartsa i fyverkerivag nar jag var pa disneyland i hong kong, men nyar i phuket slar nog nastan det. Har nog aldrig sett sa mycket manniskor pa en strand nagon gang.. gar inte att beskriva. Hela stranden var full och OVERALLT skot de raketer! Jattefint. Och sen slapptes tudentals ljuslyktor upp i himlen som los som stooora stjarnor :) Hotellet bjod pa en fantastisk buffe, vi drack goda drinkar och dansade i sanden till livemusik :) Helt okej nyar :)

bild fran nyar :)


Igar lag vi pa stranden hela dagen, skolen sken pa oss och det gillade vi :)
Tidigt i morse tog vi baten till Phi phi! Har har vi haft stralande sol och inte ett moln pa himlen idag! Underbart! Vi har solat, badat, snorklat, plaskat i poolen och atit god mat!
Vi bor pa ett jattefint hotell med varlden utsikt, ser ut nastan exakt sahar:



Och sahar ser det ut vid poolen :)



Imorgon ska vi ta en longtailboat och aka till maya bay och bamboo island! Hoppas pa fint vader da ocksa!
Maya bay :)


En vecka kvar... vilket betyder EN VECKA (lite mer) tills jag far pussa och gosa med Pelle igen! Saknar dig alskling ♥

Saknar er andra ocksa! Hoppas allt ar bra :)
Nu ska jag kila, ta hand om er!

Puss fran Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0