fredag 1 juli

Hej snyggisar  

Så var det juli då och jag kan inte förstå att det går så fort! Nu är det ju mindre än ett halvår kvar till jul :P Usch då, känns nästan inte som sommaren har börjat än.. vi fick endast några få dagar nu i veckan med lite värme och sol. Och jag vill ha meeeer!

Iallfall är jag ganska nöjd att det inte är fint väder idag, då jag bara ligger inne och tar det lugnt. Jag känner mig väldigt hängig och har fortfarande ont i halsen och så, men ingen feber än, och jag hoppas verkligen jag slipper det, för jag vill verkligen att Amanda och Lovisa kommer imorgon och att vi får en rolig helg tillsammans.

Jag har legat och läst i flera timmar nu. Är snart klar med boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", och shit vilken rolig bok! Haha, en häpnadsväckande historia.. förstår inte hur någon kan komma på något sånt?! :P Har sett på Micke och Molle också, och gråtit lite för att den är så sorglig!

Ikväll ska jag och Jullan ha systermys. Vi hade planerat att gå ut och äta, men eftersom jag inte är helt kry ska vi mysa hemma i lägenheten ist med smoothies och något gott att äta :)

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0