fredag 8 juli

Hej kära vänner ♥
 
Jag sitter hemma, nytränad, nyduschad och mätt i magen av tacos! Jag och mams har myst sen jag slutade jobbet idag klockan fyra, och nu väntar vi på att Linisen ska komma hem så vi kan ta fram godiset och mysa ned oss i soffan.
Jag har precis stått och fixat iordning alla jordgubbar som jag och Pelle plockade igår. Blev en hel hink som jag har sorterat i påsar och fryst ned för att kunna ta fram i vinter. Mmmm :)
Hade tänk ladda upp lite bilder från jordgubbsplocket, men det funkade bara med en, så det blir bara en.

Imorgon åker jag och älskling upp till Finnskogstoppen och myser! Det ser jag fram emot. Ett dygn med massa kärlek och mys ♥
 

Hoppas att ni har en mysig fredagskväll!

Puss / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annica

Haft sådär. ;)

2011-07-10 @ 20:37:40
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0