söndag 10 juli

Hej  

Vet ni hur fantastiskt vackert det är uppe på Finnskogstoppen? Den underbara utsikten, naturen och tystnaden gör att man verkligen känner att man lever. Jag och älskling har njutit av varenda liten sekund tillsammans där uppe! Mycket god mat, skogspromenader, pool och bubbelbad, trubadurkväll, massa mys och en fantastisk solnedgång :) Sen att vi hade sviten var bara ett plus. Det var som en hel lägenhet med stort badrum med både dusch och bubbelppol, ett sovrum med galet sköna sängar, ett allrum med soffa, tv, bord och stolar och en balkong med jättefin utsikt (se bilden nedan). Detta kallar jag wellness  



Vi åkte hem på förmiddagen idag för jag skulle jobba. Har jobbat hela dagen och slutar tio imorgon bitti, och då går jag på en liten "minisemester" en vecka! Då åker vi direkt upp till sommarstugan för mys, fiske, kortspel, grill, biljard och förhoppningsvis sol och bad!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

ÅH, så underbart - det där kallar jag också wellness!! :) ha det så bra, jag saknar dig vännen <3

2011-07-11 @ 20:55:40
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0