15:11

Hej igen!

Det var 16 grader och mulet när jag kom hem förut. PERFEKT för en löptur tänkte jag och stack iväg. Men av någon anledning tittade solen fram precis när jag kom till vassjön, och fortsätte därefter att gassa hela vägen runt. Det blev otroligt varmt och jag hade inget vatten :( Men, men själva löpningen gick bra. Jag sprang tio minuter snabbare än första gången jag sprang runt i år, och det känns ju bra. Jag märker hur mycket lättare det går efter träningen jag lagt ned de två senaste månaderna. Intervallpass, spinning/puls/intervall, intensivgympa, stavgång i valbergsbacken och långa löpturer börjar ge resultat nu. Mitt mål är att springa milen på en timme innan sommaren är slut. Det går bra nu så länge knät funkar, men pajar det så är det kört, så därför tar jag det lite lugnt nu i början. Inte springa för fort!

Åkte bort till farmor och farfar för att hälsa på förut, men de var inte hemma :( Men ska åka ner till Sunne och min älskling nu! Har inte sett honom sen i onsdags... känns som en evighet! Mmmm, vad mys det ska bli ikväll  :D

Imorgon ska jag umgås med mina älskade flickor, Ida och Ällen!

Ha en fin kväll mina vänner!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0