torsdag 9 juni

Hej vänner

Såg just att jag klarade VG på förra tentan. En otrolig lättnad! Nu vill jag bara klara den sista också så är jag mer än nöjd sen :)
Igår började inte dagen så bra. Jag mådde jätteilla och hade ont i magen hela förmiddagen. Illamåendet gick över sen, men magontet försatte hela dagen. Det var lite tråkigt eftersom jag hade lovat min kära svärmor att ta några fina bilder på Erik när han hade bal. Jag kämpade mig dock igenom balfotograferingen och fick faktiskt en hel hög med fina bilder. Sen åkte vi hem till älskling och så fick han ta hand om mig resten av kvällen. Åh, vad han är bäst

Jag kom precis till Karlstad nu. Ska byta om och cykla iväg till uni på hjärt- lungräddning i några timmar nu. Sen, sen hörrni, då har jag sommarlov! Tar mitt pick och pack och flyttar hem till mamma och pappa i Torsby redan ikväll!

Ha en fin dag!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0