torsdag 31 mars

Hej ♥

Det snöar här i Karlstad! Förstår ni hur depp man blir eller? Igår sopades gatorna, uteserveringarna sattes upp, ungdomarna kom på mopeder, solen stålade och värmde ända in i märgen! Det var vår så det bara sjöng om det. Och idag vill jag helst bara kura ner mig under täcket och inte titta ut. Antar att det kommer några bakslag till innan våren är här på riktigt!
Idag har vi suttit på universitetet och jobbat med ett grupparbete, förberett för en informationsdag om kroppen för högstadieelever! Riktigt kul faktiskt :)
Det känns i kroppen att jag tränade igår. Intervall/flex-passet var sååå jobbigt! Och sen dansen på det... jag är helt slut idag och har därför en vilodag! Jag hade tänkt plugga när jag kom hem, men kunde inte alls koncentrera mig, så jag hoppade på bussen in till stan och köpte nya löparskor istället. Jag fick hjälp med fotanalys, springa på rullband för att kolla löpsteget mm, för att få rätt skor. Hoppas det blir bra nu! Det blev ett par knallrosa asics. Ganska snygga va? :P
Nu ska här springas! Om bara snön försvinner någongång.... eftersom jag inte kan springa på asfalt måste jag springa i skogen, och där ligger det ju fortfarande en hel del snö!
Nu ska jag göra piroger till mig och Jullan, mumma!
Pusss / Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga;)

2011-03-31 @ 22:32:13
Postat av: Alex Stephens

Vågar man säga att det känns som en typiskt emma-färg? :D haha Hur är det me dig förresten? :)

2011-04-12 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0