lördag 14 maj

Hej snyggingar  

Hur mår ni?
Jag är jätteglad! Tentan kändes superbra, och vet ni? Nu är det bara en tenta kvar och sen får jag SOMMARLOV! Ska bli underbart :)

Efter tentan drog vi in till stan, jag, Sofie, Kajsa, Johanna, Frasse och deras spanska vän! Det blev lite shopping och ett besök på systemet. Jag fann bland annat tre par skor för fyra hundra, en topp och en kavaj som jag bär ikväll. Är mycket nöjd!

Gjorde ett försök att locka håret också, men det slutade i en enkel hästsvans :( Jag lyckades bränna mig på tummen och det bara krånglade, så jag tappade lusten helt!






(dålig bild på nya skorna)

Jag har satt på mig ett halsband också. Pärlorna är ju av plast, så jag borde inte få utslag, för det borde inte vara nickel i tycker jag :) Så himla tråkigt att gå utan smycken hela tiden. Jag får införskaffa mig lite guld kanske!

Nu ska jag dra till Johanna! Vi ska ha tjejmiddag där och sen ska vi ut :) Det här är det bästa med tentorna. TENTAFEST!!!!

Ha en trevlig kväll!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0