måndag 30 maj

Ciiaoo

Vet ni? Jag har köpt en segelbåt idag som jag har ställt i fönstret. Jag är jättenöjd. Jag har också köpt nya gardiner och en ny duk till bordet här i tv-rummet :)













Segelbåten är ganska liten, men det gör ingenting, för jag tycker den är jättefin!

Jag har varit till Torsby fram och tillbaka idag för att göra tester på allergimottagningen. Pricktesterna visade ingenting. Blodproverna har de skickat iväg, så skulle de visa något får jag veta det nästa vecka eller nåt?!
Jag har börjat fundera på om det är vin? Jag vet inte, men jag ska testa och utesluta det nu...

Nu börjar min pluggvecka, en vecka kvar till tentan! Sista tentan, och sen sommarlov, som jag längtar!!!!

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0