tisdag 3 maj

Hejsan

Jag är väldigt glad idag :) hihi!

Nytt på köksbänken! Har varit och handlat upp mitt presentkort på dimoda!


Älskling kom hit idag, men drog direkt på träning! Vi har inte setts på en vecka och SOM JAG HAR LÄNGTAT! Hann bara få några pussar innan han försvann igen. Men nu kommer vi iallafall kunna ses mer framöver eftersom han flyttar in här lite i maj :)
Sen kommer Lina och Martin hit på middag! Jag ska laga till en indisk gryta med naanbröd till! Blir nog bra det ;)

Ha en bra kväll hörrni!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ååå va fina grejor, är det för presentkortet du fick i julklapp:) Hoppas ni får en mysig middag!

2011-05-03 @ 17:48:27
Postat av: Lina

Tack för en jättemysig och god middag! :) ♥ (de har du inte gjort för sista gången, hihi)

2011-05-03 @ 22:44:20
Postat av: Lina

Tack för en jättemysig och god middag! :) ♥ (de har du inte gjort för sista gången, hihi)

2011-05-03 @ 22:47:36
Postat av: Emma

Japp, mams :) nu äntligen hittade jag något jag ville ha! Och jag är mycket nöjd, älskar lyktan! Tack själv lina.. borde verkligen bli oftare som ni säger :) <3

2011-05-04 @ 10:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0