torsdag 12 maj

Hej på er  

Det är tentaplugg för fullt som gäller just nu! Har dock hunnit med en springtur idag och det känns väldigt skönt, jag är mycket piggare nu än vad jag var innan jag sprang ut! Mmmm, energiiiiii! :)

Just nu har jag ätit lunch och suttit och kollat på en väldigt intressant dokumentär om virus (*nörd*). Jag måste nästan erkänna att mikrobiologi kanske är lite kul iallafall, nu när jag äntligen förstår. Här kan ni kolla på dukumentären om ni vill: http://svtplay.se/v/2419821/dokumentarfilm/varfor_dodar_virus?ref=nf

Nepp nu ska jag återgå till plugget, och snart börja tvätta också! Så kul eftermiddag ska jag ha!

Puss / Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0