torsdag 5 maj

Heeey

Hur mår ni?
Jag är jättetrött.. jag har faktiskt suttit och pluggat hela dagen, och måste erkänna att det är det enda jag gjort, förrutom att jag har sprungit upp och ner från tvättstugan emellanåt också. Men vet ni? Jag tror faktiskt allt plugg lönar sig för jag fick svar på förra tentan idag, och jag fick VG ännu en gång! Det gjorde hela min dag, fy f****n vad glad jag blev. Jag grät till och med. Haha!

Nu ska jag börja med maten för snart kommer älskling hem från jobbet :) Så himla mysigt att ha honom här varje dag!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer! Solen skiner och jag har lust att komma ut lite. Är sugen på att åka in till stan på karlstadkalaset eller vad julia kallade det :) Vi får se vad som händer...

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

åhh, grattis till VG:t!! Bra jobbat, gumman :) :) kram!

2011-05-05 @ 18:25:54
URL: http://victoriawoolf.blogspot.com
Postat av: Ida

Grattis!! Plugga inte ihjäl dig bara och hör av dig när du får en stund över så ska vi se om Ebbe kan visa sig från sin fina sida oxå :)

2011-05-05 @ 19:17:22
Postat av: ellen

Grattiiiis ems :) duttia du!

2011-05-06 @ 19:49:30
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0