17:46

Hej fina ni

Jag har precis satt in en köttfärslimpa i ugnen och håller på att koka lite potatis som ska bli mos så småning om. Lina kommer hit om ett par timmar så jag ska ta och fixa till min lilla massagestudio som jag har här hemma och sedan ge henne en helkroppsmassage. Det låter väl inte helt fel va? Snart så är jag riktig massör, ska bara fixa proven först!

Tänkte visa lite av det jag fick med mig hem efter shoppingen i fredag!

Maaaaassssa ljus och en julstjärna till vardagsrummet!

Jullyktor från Ica MAXI

Doftljus från IKEA

Vin och mera ljus, älskar det röda skenet som blir 

Stektermometer (nu ska vi göra älgstek) och en elvisp :)

Och till sist en crafttröja som det var 30 % på, yihoo :)


Nu ska jag kila ner i tvättstugan, för jag håller på att tvätta mitt i allt också :)

Trevlig kväll

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0